Genç girişimci teşviğinden faydalanacaksanız yeni yılı bekleyip öyle açılışı verin. Ben 1 ay beklemiştim bunun için. Eğer yeni yıla girmeden açarsanız 3 yıllık vergi muafiyetinin 1 yılı otomatik olarak yanıyor.
Kira için güncel kontrat şart diye biliyorum. Anlaşılan kira miktarı üzerinden stopaj ödersiniz kalan tutar ev sahibine yatırılır. Bir nevi ev sahibinin vergisini siz ödüyorsunuz gibi düşünebilirsiniz