Merhabalar değerli R10 dostlarım, öncelikle iyi akşamlar diliyorum umarım iyisinizdir.
Şahıs şirketi kurulum sürecimizi çok yakında başlatacağız fakat öncesinde birkaç sorum var.
1-) Şirket kurulumunda ay başı/sonu ya da yıl sonu olmasının herhangi bir etkisi oluyor mu?
2-) Şirket adresi için kirada olan evimizi göstereceğiz, ilk kontrat tarihimiz 2019 fakat sonrasında yenilenmedi. Yeni bir kira sözleşmesi yapmamız gerekiyor mu? (2019'da 950 TL olan kiramız şu an 9.000 TL) Eğer yenilememiz gerekiyorsa kurulum öncesinde yenileyeceğiz.
Vakit ayırıp değerli görüşlerini ileten herkese teşekkür ederim