Yazı için teşekkürler, size katılıyorum. Bu Allah'ın belası telefonun markası modeli değil de bu telefonu kullanarak kiminle iletişim kurabiliyoruz, ne güzel sesler duyuyor ne güzel mesajlar okuyor ne güzel mesajlar yazıyoruz bu önemli ha tabii ki son model bir telefonumuz olsa çok daha iyi olur ama inanıyorum ki son model bir telefona sahip olmamak benim hayatımdan bir şey götürmüyor veyahut bu bindiğimiz arabanın markası modeli değil de bu arabayla nerelere gidebiliyoruz, kimlerle gidebiliyoruz, eğlenmemize imkan sağlıyor mu bu kısım daha önemli telefon konusunda dediğim gibi tabii ki son model bir araba bizi daha mutlu eder ama yine eminim ki son model arabamız olmaması bizim hayatımızdan çok fazla şey götürmüyor. Hedeflerimiz pahada yüksek şeyler olursa asla mutlu olamayacağız bunu bilelim.