Hocam yazdığınız birçok şeye katılıyorum fakat bazı yerlere katılmıyorum. Gelişmiş toplumdan örnek veriyorsunuz. Ben size şimdi gelişmiş topluma 1 örnek verin desem siz bana kişi başına düşen milli geliri yüksek bir ülke söyleyeceksiniz. Bir ülkenin halkı fakirse ne yaparsa yapsın mutlu olamaz. İllaki mutlu olan bir kesim olacaktır fakat evindeki ailesinin karnını doyuramayan bir babaya küçük şeylerden mutlu olabilirsin diyemezsiniz. Ufak şeylerden mutlu olmak için bir kişin birçok şeye erişebiliyor olması gerekiyor. Yani kısacası işin özü şudur ki, fakir bir halkın bırakın 5 yıldızlı oteli ve karavanı, bunların hayalini bile kuramaz. Bunlarda benden birkaç acı gerçek