Çok değerli bir yazı. Bu yazıdan dolayı linçlemek yerine anlamını daha iyi anladığımız gün de daha rahat yaşadığımız gün olacak kuşkusuz.
Dönüp bakınca tüm koşturmaların da yine bahsettiğiniz algının esiri oluş kaynaklı olduğunu görüyorum. Belki ayrıldığımız nokta bağ bahçe işlerini sevmemem, karavan tercih etmiyor oluşum olabilir. Gelişmişlikle tatil tarzını da bağdaştıramadım. Zira bu kesinlikle tercih meselesidir refahla alakalı olduğunu da düşünmüyorum.
Ama çıkan sonuç net
Yaşamak ve mutlu olmak için çok şeye ihtiyacımız yok. Tüketim toplumu olmak da toplum olarak kaderimiz değil, çok daha şanslıyız.
Hayırlı geceler.