cgrmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok biliyorsanız siz yapın diyip istifa etmenin zamanıdır o zaman.
İstifa etmek o kadar kolay mı?

Bir şekilde doğru olanları anlatıp ikna etmelisiniz yok eğer olmuyorsa toplantıda konu ile alakalı 1 kişi görevlendirilsin o kişi de size direktifler vererek yönlendirsin (işi bilip bilmemesi pekte mühim değil) siz hem söyleneni yapın hem de asıl olması gerekeni, etik dışı hareket nahoş bir davranış olur,malumunuzdur. Sizin iş yükü bir tık arta bilir fakat yapılacak olan işi yayarak dengeleyebilirsiniz diye tahmin ediyorum

Kolay gelsin