Selamlar,
Ağustos'tan beri keşfeti kapalı olan bir sitemiz var halende açılmış değil. Bunun üzerine sürekli toplantı yapıyoruz ama pekte sonuç çıkmıyor maalesef.
Şimdi ise size bu konu ile alakalı en son yaptığımız toplantıda geçenleri anlatacağım.
Bulunduğumuz şehirde bilinen bir siteyiz ve rakiplerimiz her alanda olduğu gibi bizde de var.
Bizim siteye Z diyelim rakip siteye ise X
X sitesi Y partisini destekliyor. Biz ise Z sitesi olarak Q partisini destekliyoruz.
Google bunu bildiği için ve Google Y partisini sevdiği için bizim siteyi keşfetten engelliyor Google'dan keşfete çıkamıyoruz. Şirket yönetime göre eğer bizde Y partisi ile ilgili destek içerikleri atarsak keşfetin açılacağını söylüyorlar.
Durumun aslında bu olmadığını sitede yeterli alt yapı olmadığını dile getirsekte nafile.
İlave olarakda backlink kadar siteye zarar veren ve işe yaramayan bir şey yokmuş.
Ekip olarak gerçekten can sıkmaya başladı bu durum artık, çaba göstermeyi bıraktık desek yeridir. Sadece ne diyorlarsa he diyip geçiyoruz.
Okuduğunuz için teşekkürler...