WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yani hocam %60 vergi ve 30€ sınırı ile şu an zaten uygulanmıyor mu?
O uygulanıyor sipariş başı 30 euro ben kargo dahilden bahsettim