Merhaba 2 sorum var, yanıtlarsanız sevinirim.

1) 3 gün önce sipariş vermiştim, 30 euroyu kargo dahil aşıyor, ürün 30 euronun altında. bugün yürülüğe giren karardan dolayı ekstra gümrük cıkar mı yoksa tarihi önce diye atlatır mıyım?
2) örneğin çinden gelen kargo dahil 45-50 euro arası bir ürün için tahmini ne kadar vergi öderim?