Arkadaşlar merhabalar.
Yeni play console hesabı açtık kapalı test sürecini geçtik, üretime başvurduk ama 2 aydır incelemede gözüküyor. Herhangi bir ret cevabı vs de gelmiyor.

Bu konuda bize ücretli destek verebilecek var mı?