muarif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eşit bölünüyor tabii ki doğal olanı bu şekilde farklı bölüşülen bir sistem var mı bilmiyorum varsa onu da uygularız ama
Anladım hocam, demek istediğim kişi başı kaç tl ödeniyor?