UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, aylık veya yıllık ne kadar bölüşüyorsunuz?
eşit bölünüyor tabii ki doğal olanı bu şekilde farklı bölüşülen bir sistem var mı bilmiyorum varsa onu da uygularız ama