bu yorumları yenilenmiş telefonumla okuyup gülüp geçiyorum. Easycepten alacaksan alabilirsin hocam
alınmaz, bu konuda uzman sayılırım

asla bulaşma.
12 ay vadeli veriyorlar fakat kredi çeksen dolaptan alıp faiz ödesen bile daha ucuza gelir.
Ayrıca dolapta iyi bir satıcıdan (genelde esnaf oluyorlar) temiz 2. el alırsın 3 ay taksit yapılabiliyor. ben 6 taksitle 3 tane sıfır ayarında garantili iphone almıştım oradan.
fakat öncesinde 3 tane yenilenmiş easycep ve diğer siteden aldım adı aklıma gelmedi. "kusursuz" olanları aldım bilerek sorun çıkmasın diye. gelen telefonların ekranları pilleri falan hep değişmişti. üstelik ekranda kocaman sarı leke vardı. geldiği dakika geri paketleyip gönderdim. parayı 12 ayda her ay taksitle geri ödediler

sence bulaşılır mı? 1110 ile dolaş daha rahat edersin.
99 yorum görseniz sizin telefon sağlam diye haklı olmuyorsunuz ki. %1 haklısınız %99 haksızsınız gibi oluyor.
Diğer tüm yorumlar gibi benim yorumumu da bir önceki postta görebilirsiniz. Yenilenmiş telefon piyango gibidir. İçi açılıp karnı deşilmemiş hali size denk geldiği için şanslısınız. Hiçbirimize o şans denk gelmedi. Yaşadığım en olumsuz deneyimlerden biriydi. 3 tane farklı telefon aldım 2 farklı firma tercih ettim bu kadar tesadüf olamayacağına göre, yenilenmiş telefon pişmanlıktır. %90 garanti bilgi.
Bazen fppro videolarında denk geliyorum, tam olarak facia çıkıyor. bence dikkatli olun.
bende almayı düşünüyorum iphone 11 yada 11 pro başta yenilenmiş düşündüm ama çevremde birkaç kişi önermedi sorun çıkma ihtimalleri varmış bende ay sonu ikinci el alacam sağlam bulursam eğer
herkese teşekkür ederim aldım yenilenmiş 128 gb hiç bir sıkıntı yok tavsiye ederim değişen parça yok batarya %94