ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 senedir kullanıyorum gram hata sorun yok çok hoş bir mouse ele de tam oturuyor
Tam tekrar sipariş edeyim derken söküp bakayım dedim.
Üstte ki 2 skatez ile altta ki etiketi kaldırınca vidalar ortaya çıktı. Ben 4 skatezi de açtım
Tekerleğin kenarında 2-3 adet saç kılı gördüm.
Tekerleği çıkartamadım ama fırça ile saç kıllarını temizledim.
Şu anda çalışıyor ama skatezi sök geri tak yapınca ister istemez tam yapışmıyor.
Olmadı tekrar sipariş vereceğim.