constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 sene önce Logitech G102 Lightsync mouse almıştım.
Elim biraz küçük olduğu için 1 hafta elim ve parmaklarım ağrıdı ama artık alıştım.
RGB, 8000 DPı olması, ileri geri tuşları gerçekten güzel.
Fakat sanki planlı eskitme yapıyorlar.
1 sene oldu hemen orta teker bozuldu.
Aşağı kaydırırken 10 kaydırma da 2 kez hafif yukarı çıkıyordu sayfa şimdi 10 kaydırmada 4 olmaya başladı.
Nette üfleyin içine diyordu. Üfledim ama kısa süre sonra yine aynısı oluyor.

Böyle kablolu kaliteli, büyük olmayan bir mouse bilen var mı?
En fazla 1k ödeyebilirim.
içini aç içinde toz birikmiştir teker etrafında vs. adam akıllı temizle düzelir bence