1 sene önce Logitech G102 Lightsync mouse almıştım.
Elim biraz küçük olduğu için 1 hafta elim ve parmaklarım ağrıdı ama artık alıştım.
RGB, 8000 DPı olması, ileri geri tuşları gerçekten güzel.
Fakat sanki planlı eskitme yapıyorlar.
1 sene oldu hemen orta teker bozuldu.
Aşağı kaydırırken 10 kaydırma da 2 kez hafif yukarı çıkıyordu sayfa şimdi 10 kaydırmada 4 olmaya başladı.
Nette üfleyin içine diyordu. Üfledim ama kısa süre sonra yine aynısı oluyor.

Böyle kablolu kaliteli, büyük olmayan bir mouse bilen var mı?
En fazla 1k ödeyebilirim.