ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende de geçen bardak kırıldı büyükte degil cay bardagı. büyük camları zaten elle aldım onları alma şansı 0 da. ufak kıymıkları da sanki birkac parca döktü içeri götürürken cünkü sonradan geçiş güzergahında birkac ufak parca buldum. bilemedim ama genel manada iyi tozları göstermesi vs.
Hocam toz başlığı ile cam çekmiyorsunuzdur inşallah. Her iş için uygun başlık mevcut. Elektronik tamamen nasip işidir. Bu kısımda herkez hem fikir ancak bu tarz süpürgenin mercedesi dyson'dır. Temizlik hastası tiplerin kullanıpta parçalayamadığı tek üründür ben çok araştırıp aldım. Evimde saç kurutma makinasından robot süpürgesine kadar dyson. 15 senedir dyson kullanıyorum. Pahalı mı evet ancak ben ucuz alacak kadar zengin biri değilim. 1 kere alırım 5 6 sene sorun yapmıyorsa benim için hakkını fazla fazla ödemiştir ki dyson humidifier 13 senedir her kışın nemlendirmesini her yazda fan olarak kullanıyorum.

Merak edenler için

https://www.appliancesdirect.co.uk/p...m10-humidifier