ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dyson v15 var ama cam vs almıyor geri atıyor gibi hissettirdi bana. philips de bu konuda çok iyi ve son cıkardıgı kıyaslama videosu olan bir ürün vardı tokatlıyordu dysonı yani. bakma kadınlar ikna olmuyor
Bende o tarz bir video görmüştüm aynı videodan bahsediyoruz sanırım Çok kararsız kaldım kimisi de v15 kötü v11 le aynı motoru kullanıyorlar v11 al vs. diyenler de oldu philips al diyen ler de oldu bu konudada yine kimisi dyson kimisi philips dedi deminden şimdiye geldim
Yinede yorum yapan/deneyimlerini paylaşan herkese teşekkür ederim