Bizde de v15 var hatta dün bardak kırıldı büyük baişıkla hepsini tertemiz aldı

Dyson
bende de geçen bardak kırıldı büyükte degil cay bardagı. büyük camları zaten elle aldım onları alma şansı 0 da. ufak kıymıkları da sanki birkac parca döktü içeri götürürken cünkü sonradan geçiş güzergahında birkac ufak parca buldum. bilemedim ama genel manada iyi tozları göstermesi vs.