Evimde Dyson Animal pro 2 modelini kullanıyorum ve tek geçerim. Philips nedir..
Dyson bu işe kendini adamış çığır açmış..

Kablosuz olarakta Detect 15 Modelini kullanıyorum.
7 yıl pili bitene kadar... 2 sene amerikada kullandım. Utanmadım attım bavula tr'ye getirdim 5 senede Absolute 6 modelini TR'de kullandılar. Pili değiştirmeye üşendiler Detect 15 modelini aldım yola devam. Annem'de 5 sene önce animal pro modelini almıştım. Yazlıkta sürekli kullanıyor duasını daha geçen aldım iyiki almışın oğlum dedirten bir ürün..