Selam dostlar, satıcısı benim fakat kendi ürünüm değildir bir arkadaşıma yardımcı olmak için yaptım airpodstan memnun kaldı arkadaş fakat max olandan olmadı şans işi tamamen. Bana o fiyatlara bulmasının imkanı olmadığını söylüyor. Ben kendi cebimden iadesini sağlarım sorun yok ama dediğim gibi ben sadece arkadaşa destek olmak amaçlı yaptım ve arkasındayım sonuçta satıcılığını yapan benim. O günde yazdım yardımcı olacağımı. Tek kuruş kârım da olmadı boşuna negatif yediğimle kaldım. Ben sadece gıda ürünü satıyorum