Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Selam dostlar, satıcısı benim fakat kendi ürünüm değildir bir arkadaşıma yardımcı olmak için yaptım airpodstan memnun kaldı arkadaş fakat max olandan olmadı şans işi tamamen. Bana o fiyatlara bulmasının imkanı olmadığını söylüyor. Ben kendi cebimden iadesini sağlarım sorun yok ama dediğim gibi ben sadece arkadaşa destek olmak amaçlı yaptım ve arkasındayım sonuçta satıcılığını yapan benim. O günde yazdım yardımcı olacağımı. Tek kuruş kârım da olmadı boşuna negatif yediğimle kaldım. Ben sadece gıda ürünü satıyorum