kriptokyra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
a++ lı satıcılardan birisi diyelim biz a++ piyasanın en üstü demek ama verilen ürün piyasanın en kötüsü ama altta oldugu gibi şakşakcısı çok olan sektörde sırayla herkesi alkışlarlar hocam
Bende O Ürünlerin Satışını Yapıyorum, Adresime Yakın Olan Kişilere Ürünleri Denetip Öyle Aldırıyorum. Uzaktaki Müşterilere Denetemiyorum Maalesef. Sizin O Ürünü Kimden Aldığınızı Anladım Sanırım, Bende Bazen Görüyorum Gülüp Geçiyorum Yaptığı İşe Geçmiş Olsun.