Xoplime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimden Aldığınızı Bilmiyorum ama Replika Modellerin Bile Kendi Aralarında Kalite Farkı Vardır.
Tabi bu kadar fark almak ticaret mi fahiş fiyat mı orasını bilemem
a++ lı satıcılardan birisi diyelim biz a++ piyasanın en üstü demek ama verilen ürün piyasanın en kötüsü ama altta oldugu gibi şakşakcısı çok olan sektörde sırayla herkesi alkışlarlar hocam