dostum partizanlık yapmaya gerek yok replika mal alıyoruz ve a++ diye satılıyor bunun da bir ticareti bir adabı vardır. piyasadaki en alt malı a++ diye satmak ve senin gelip burada bunların şakşakcılıgını tutman düzene amin diyip hazır ola geçmekten farksız. aynı mal 330 tl 100 de katgosu 230 tl iken sen piyasada 1200 e satamazsın kardeşim yok öyle bir şey nasıl pazara gittiginde aynı mal 3 tezgahta 1tl bile pahalı olsa söyleniyorsan burada da söyleneceksin fırsatçılık çok farklı bir olay iyi forumlar