Native bir uygulama şart mesajlaşma kısmının elden geçirilmiş haliyle birlikte.

Bu soruya her zaman mobil görünüm zaten uygulama gibi deniyor evet ancak tarayıcıdan girmek ile uygulama kullanmak arasında çok fark var düzgün bir mesajlaşma ve anlık bildirim alabilmek güzel olurdu.