Arkadaşlar herkese selamlar elimde bir tekne (boat) objesi var. Bu objeye bir orbital kamera ve hareket vermek istiyorum. Bildiğimiz normal inputlar ile W A S D tuşları ile ileri geri hareket etsin. Fakat biraz gerçekçi olmasını istiyorum drag vs gibi minik olaylar da ekleyebilelim. Kamera olarak da dredge adlı oyundaki kameranın birebir kopyası olabilir çok zor bir sistem değil.