Eticarette butikten batan çoktur, eğer şehirde dükkan da yoksa en doğrusu bencede dükkan açmaktır.
Tokat'ta kendiniz dikim yaptırıp satabilirsiniz de, Amasya da ben bu yöntem ile eşofman işi yaptım bir süre işledi sonra kapattım

(tabi eticaretti benimkisi)