Crayz22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 euro nun ustune gecınce ayrı bır ucret mı alıyorlar hocam
30 euro üstü almayın hocam. Ticariye giriyor gümrük müşaviri vb. tutup uğraşmanız gerekiyor değmez