30 euro toplam sepet tutarı olmakta ekstra olarak %60 gümrük vergisi var
aynı üründen 2 veya 3 tane alırsanız ticariye sokma şansı var
diecast model araba alıyorum hocamda urunun fıyatı 700 tl sepette 900 tl ye fılan geliyor sipariş ekranına gelince 1100 tl fılan oluyor değişik valla