merhaba hocalarım tiktaktan araba kıraldadık ılk defa arabayı surrtuk baska bır aarabaya ustunde sıyah boya cıktı ve bız bunun boya oldugunu bılmıyorduk boyası cıktı sandık ve sonrasında fotografıbnı cekıp attık tıktaga bır adamla karsılastık cıf ıle boya uzerınden cıktı ama bunu tıktaga bildirdiğimiz içiin sorun olkdu sızce bu sorun buyur mu ucret talep ederler mı buna benzer durum yasayanlar var mı ne kadar tutar bılgısı olan bılgılendırırse sevınırım