Madaxell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paribu TR nin en büyüğü falan değil bu mentaliteyle de olamaz hocam işlem ücretleri yüksek işlemler ağır nerde bi sorun çıksa paribudan çıkıyor zaten şahsen kullananlara şaşıyorum bu borsayı
Acil binance a para atmam gerekti binance tr hesabım yok kimlik vs yükleyemem diye uğraşmadım paribu hesabımdan 5 dakika hallederim dedim an itibarıyla 15 saati geçti. Daha da kullanmam son olsun