Paribu TR nin en büyüğü falan değil bu mentaliteyle de olamaz hocam işlem ücretleri yüksek işlemler ağır nerde bi sorun çıksa paribudan çıkıyor zaten şahsen kullananlara şaşıyorum bu borsayı