Geçen gün aynı şeyi yaşadım hocam Binance üzerinden kripto attım 24 saatte yakın oldu neredeyse, mail atın 1 saate kalmaz hesaba yatırıyorlar . Sözde TR nin en büyük borsalarından biri ama böyle yavaşlık ve ihmalkarlık cidden can sıkıcı
10u geçik mail attım. İşlemi iptal edin diyorum etmiyorlar. Tx kodu yok bir şey yok. İşlemi gerçekleştirin desen teknik arıza diyorlar. İptal edin diyince cevap yok. Şaka gibi türkiyenin en büyük kripto borsasına bak bizim bakkala sipariş verince daha hızlı ve profesyonel yardımcı oluyor