Merhaba
Bir Türk grupta 1 Usdt yi 25 TL ye satıyorlar peki bu nedir bilgisi olan var mı neden elindeki 34 TL degerindeki 1 Usdt yi 25 TL ye satıyorlar bu bir dolandiricilik yontemimi