Hala mal diyor herif yahu. Hocam ne malı gmail bu ya 5 lira olur ya 10 lira. Ne ilgilendirir benim alış fiyatım gibi saçma bi cümle var orda, daha öncede satmıştım ben karşıdaki kişinin bir alış fiyatı olur illaki, onu söyler ona göre veririsin. Domatesmi bu pazarcı esnafına sorar gibi kaçtan satıyorsun diyeceksin. Kaç yıldır forumdayım ticaretlerimde oldu böyle saçma bir insan görmedim yahu. Bide gülmüş gece gece. Sen kendine gül.
Uzak durun bu kişiden. Mail satacak bir ton insan vardır forumda.
Bak dünden bu zamana mail aldık durduk 700 küsür tane aldık devamda ediyoruz. Senin gibi yazan çok oldu kaçtan alıyorsun diye bende sen fiyat ver diyince hepsi fiyat verdi kimisi 8 kimisi 5 kimisi 10 herneyse. Senin karın ağrın senden mail almadık patavatsızlığın yüzünden. Altta kalıncada hala bizi baltalamaya çalışıyorsun baltalamaya devam et. Almıyorum senden mail kolay gelsin dedim hala konuda yok olumsuz yok öyle yok böyle. Ne satıyorsunki ya hayrıdır yani domatesten farkı ne dijital olamasından başka. Forumun %50 si bu işi yapıyor herkez farklı bir fiyat belirlemiş kimisi benimki 10 diyor kimisi benimki 5 diyor senin malın çöp belliki değer bile biçemiyorsun. Kaç sefer ilettim dedimki sattığın fiyatı ver bana şudur de ben 5 desemde vereceksin 10 desemde sen 5 den veriyorsan ben aptalmıyım kafadan 10 diyeyim satıcı sensin ya sen ben değilim artık anla şunu yazma saçma sapan konuya git farklı bir departmanda kendini kanıtla.