Üniversite dönemlerinde böyle şeyler olabiliyor hocam, inanın bana okul bitince yani biraz zaman geçince ben bunlara mı üzülmüşüm diyeceksiniz. Hepsi geçip gidecek sadece üzüldüğünüzle kalacaksınız.
Anlattığınız durumların çok çok daha kötülerini yaşamış biri olarak söylüyorum.