KayAlpMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş daha sattığı malın değerini bilmiyor. Diyorum ki dostum kaçtan satıyorsun söyle ona istinaden değerlendireyim. Diyor sen kaçtan alıyorsun çok garip gece gece baya güldürdü arkadaş. Ne ilgilendirir benim aldığım fiyat arkadaşın kaç sefer izah ettim bak dedim malının değerini söyle diyor sen söyle
Hala mal diyor herif yahu. Hocam ne malı gmail bu ya 5 lira olur ya 10 lira. Ne ilgilendirir benim alış fiyatım gibi saçma bi cümle var orda, daha öncede satmıştım ben karşıdaki kişinin bir alış fiyatı olur illaki, onu söyler ona göre veririsin. Domatesmi bu pazarcı esnafına sorar gibi kaçtan satıyorsun diyeceksin. Kaç yıldır forumdayım ticaretlerimde oldu böyle saçma bir insan görmedim yahu. Bide gülmüş gece gece. Sen kendine gül.

Uzak durun bu kişiden. Mail satacak bir ton insan vardır forumda.