Geçmiş olsun. Allah beterinden korumuş. Alkollü araba kullanmaya bir türlü anlam veremiyorum. Ya direğe değil de o saatte işten çıkmış gececi bir masum insana çarpsaydınız ne olucaktı? Olayı direkt kapatıp kamera kayıtlarına bakmayın bile