Hayırlı olsun hocam, gayet güzel görünüyor
Çok teşekkür ederim 🙏🏻
Yönetimden tek ricam beni banlamamalarıdır hocam

Her gün -5 ceza puanı yiyoruz.
Yakında 7 gün (ban) yokum sanırım
Bu arada adamsın kingim, bol kazançlar şimdiden destekçinim ^^
Umarım bir kıyak geçerler de sizi bizden ayırmazlar 😉