Bu durumda bilgim dahilinde şu şekilde özet bilgi vereyim. Bir çok bot türü ve pasif gelir seçeneği var.
Bunlar nedir?
Borsaların kendi içinde sunduğu ücretsiz botlar ( borsaya göre farklılıklar olsa da dca , grid, copy trade ) şeklinde türler var. Bunların avantajları olduğu gibi kısmen dezavantajları da var.
Spot işlemler ve ya kaldıraçlı işlemler tercihinize göre kazanç ve riskleri de değişir.
Buna ilave olarak r10 içinde hizmet veren ücretli hizmetler de var.
Benim gibi copy trade hizmeti sunarak kazançtan pay alanlar da var.