Bottan beklentiniz nedir ona göre bilgi vermek daha doğru olacaktır.
Sinyal yakalayıp manüel al sat yapmak mı yoksa kur bırak kendi çalışsın mı yoksa daha farklı bir arayış mı. Bu doğrultuda bilgi vermek daha doğru olacaktır.
Ben daha çok pasif gelir için bırakmak istiyorum. Kripto alanında bilgi sahibi değilim bir miktarı oraya ayırarak bırakacağım uzun-orta-kısa fark etmeksizin benim müdahalem olmadan kendi kendine işlem yapsın ancak tabi ki de en önemlisi minimum zarar etsin

Biraz toz pembe gibi olabilir ancak bu tarz bir arayış içerisindeyim.