Wpden iletişime geçtim kaça alıyorsun diye sordum. Mal senin sen söyle diyor. Bun piyasası ne diyorum mal senin sen söyle diyor.
Sanki domates satıyoruz.
Olumsuz.
Arkadaş daha sattığı malın değerini bilmiyor. Diyorum ki dostum kaçtan satıyorsun söyle ona istinaden değerlendireyim. Diyor sen kaçtan alıyorsun çok garip gece gece baya güldürdü arkadaş. Ne ilgilendirir benim aldığım fiyat arkadaşın kaç sefer izah ettim bak dedim malının değerini söyle diyor sen söyle