Sanırım siz konuya gelen cevapları görmesini engellemişsiniz, belirli bir dizin engelli görünüyor, genel olarak engelli değil gibi hocam, ayrı ayrı da ekleyebilirsiniz bir kontrol edin derim
Hocam işin absürt yanı konuyada giriyor bunlar, sanırım hiçbir şeyi engelleyememişim. Biraz araştırdım da bu botlar siteyi bayağı yoruyorlarmış.