Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eklerim hocam da, siz engellediniz mi botları?
Bu arada konudışı olacak ama ne güzel grafik çalışmalarınız var valla çok beğendim, elinize emeğinize sağlık.
Ben önceden bununla engelliyordum, benzer şekilde semrushı da engelleyebilirsiniz, tabi siteniz için SEO araçlarını kullanıyorsanız bunu öneremem, genelde rakip siteler sizin siteyi A'dan Z'ye tarar, link yapılarınızı kontrol eder hatalarınızı bulur, kendisi bu hataları bildiği için kendi sitesinde bu hataları uygulamaz.

Ayrıca güzel görüşleriniz için çok teşekkür ederim hocam, tasarımda bence hala yeteri kadar iyi değilim gibime geliyor, öyle kendimi geliştirme evresinde devam ediyorum.