opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum bunu düşünmenizin nedeni nedir? yani bunu düşünmek için bazı nedenleriniz olmalı örnek var mı
Hocam bunu düşünmemin sebebi sanırım şizofreni başlangıcı olmalı

Aynı ortamda bulunduğum ve bu işlerle uğraşan bir tanıdık telefonumu almıştı o zamandır bu düşünce bende var. Yani bir şey olmadığını bildiğim halde bu düşünceden kurtulamıyorum sanırım konunun izlenmeyle alakası yok ben şizofren olabilirim 😂😂😂