GÜNCELLEME:Az önce gerçek dostlarımla dışarı çıktım ve spora geldim,gerçekten rahatladım şimdi anladım ne kadar boş insanlar olduklarını,ilerde güzel işler yaptığımda onların bu dışlamasını unutmayacağım ve hepsine teşekkür edeceğim,artık ders aralarında kütüphaneye gidip ders çalışıyorum,birkaç insan kaybettim ama hiçbir önemi yok,destek veren tüm hocalarıma teşekküler