Temu ilk Türkiye'ye geldiği zaman alışveriş yapmıştım. Balıkçılık ürünleri (olta iğnesi, balık ağı, kamış vb.) aldım ve hepsi sorunsuz geldi. İnsanlar da deli gibi alışveriş yaptıklarından mütevellit devletimiz sınır getirdi. Avrupa dışı ülkelerden alınan ürünlere 1.050TL limit sınırı ve %60 vergi ile şuan alışveriş yapılıyor.

Bu arada sponsor kodları vs. ile çok ciddi de indirim oluyor.

Kısacası kötü değil. Zamanında Trendyol'un influencerlara yaptığını yapıyorlar.