Merhaba, temu'nun ismini çok duydum fakat hiç kullanmadım. YouTube'da içerik üretiyorum ve sponsorluk mailime 6-7 kez ısrarla sponsorluk maili gönderiyorlar. .temu uzantılı bir mail olduğu için gerçek olduğunu düşünüyorum.
Artık bugün 7. maili attıkları için dönüş yapacağım, temuyu kullanmadım nasıldır bilmiyorum o yüzden dönüş yapmamıştım öncekilere, kötü bir yerin reklamını yapmak istemiyordum fakat geçenlerde bir abimin oradan mont aldığını duydum.
Burada Temu'yu kullananlar müşteri deneyimlerini kısaca anlatabilir mi? Memnun kaldınız mı?