Fenti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dua etsinler ki yorum herkese acık olarak yayınlanıyor Bu zamanda
forumda birçok yorum yapan ve yaptıran var bi süreden sonra hesap 1 gün içinde 3 4 farklı lokasyona yorum yapınca google spamlıyor.Hem hesabı hem işletmeyi spama sokma durumu var ve çok bilinçsiz yorum yaptıran işletme sahipleri var.
burdan da kısa not geciyim dedim fiyattan sonra
Ben kaç ay once yorum basına 150 tl ile toplu aldım...
Bence yorum yapanlara ayıp, günah... 30 tl ne ya? sıfır mail o kadar zaten... Çerezlenmiş yerel rehberli kişisel aktif kullanan kimse 30 tl yorum yapmasın abi.... piyasa acayip yerlerde; saygısızlık resmen 30 tl istemeye ben utanırım birinden.