Hepiniz haklısınız hocam,dostum kardeşim olacak değilleri ama bu yaptıkları inanılmaz zoruma gitti,tartışma dediğim şeylerde saçma saçma şeyler yani bi adı bile olmayan konular çocukça şeyler,şakayla olduğunu herkes anlar,umrumda değiller ama gerçekten çok zoruma gitti sinirlendim
Hiç kafa yorulacak bir şey değil inan ki, yaş ilerledikçe anlaşmayı bir kenara bırakıp elemeye daha hevesli hale gelmeye başlıyorsun çünkü görüyorsun ki herkesin düşüncesi, kültürü, kafa yapısı farklı ve olur olmadık şeyler için çocuksu davranışlar sergileyebiliyorlar. O yüzden önüne bakmaya devam et, bugün sinirini bozan konu yarın şükür yaşanmış diyebilirsin, dünya böyle bir yer.